دل کندن

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دل کندن

دل کندن از این سال برام خیلی سخته کلی خاطره های تلخ و شیرین ازش دارم

می دونم که زندگی برای همه تلخ و شیرین زیادی داره

اما امیدوارم سال آینده برای همه شیرینی زندگی بچربه به تلخیش

اصلا تلخی ای نباشه فقط روز های خوب باشه

راستی انگا نه انگار که هشت روز دیگه ب ه ا ر ه الان مشهد داره برف میاد

خیلی زیباست همه جا سفید شده

مشهد چند سالی هست که خیلی کم برف میاد

امشب همه رو غافلگیر و خوشحال کرد

دلاتون سفید مثل برف

خوش باشید



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت20:51---24 اسفند 1390
مسعود عزیز خیلی تلاش کردم لینکت کنم اما نمی شه!!

اگه می دونی چرا اینجوری می شه خبرم کن.مرسی


پرواز پروانه خیال من
ساعت17:53---23 اسفند 1390
نیایی هم

بهار می آید

حفظ آبرو کن بیا


m.k
ساعت10:44---22 اسفند 1390
http://avazak.ir/gallery/albums/userpics/10001/Avazak_ir-Art 88.gif



پیش منم بیا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |